Już jest pierwszy polski zwiastun "Soy Luna"!

Dziś na kanał YouTube Disney Channel Polska wszedł pierwszy polski zwiastun serialu "Soy Luna",który swoją premierę będzie miał w Polsce już niebawem.Muszę przyznać,że po jego obejrzeniu już byłam pewna,że ten serial mi się spodoba.Pasja,przeprowadzka,nowe miejsce,miłość oraz tajemnice przeszłości.To wszystko na prawdę razem tworzy świetny serial.Zdecydowanie najbardziej zaciekawił mnie wątek z tajemnicą z dzieciństwa i snami Luny,choć to nie jest główny temat serialu.Sami zobaczycie i napiszcie w komentarzu co sądzicie!


1 komentarz :

  1. Nie mogę się doczekać, aż Soy Luna wejdzie do Polski. Jestem bardzo ciekawa fabuły i losów głównej bohaterki. Mam nadzieję, że ten serial będzie tak samo magiczny jak Violetta ;3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka