Czego fani oczekują od serialu "Soy Luna"?

Myślę,że część z Was tak,jak ja lubi poznawać opinię i oczekiwania ludzi dotyczące jakiegoś tematu.Czy tak nie jest?Mam nadzieję,że tak,ponieważ ostatnio postanowiłam przeprowadzić jednopytaniowy wywiad z kilkoma osobami z blogowego otoczenia.Chcecie poznać oczekiwania Waszych rówieśników w związku z serialem "Soy Luna"?Zapraszam!



Zadałam to pytanie dość wielu osobom,część odpowiedziała i z ich wypowiedzi wybrałam te najciekawsze,które Wy dziś możecie przeczytać.Część osób nie chciała podać swojego imienia,więc uszanujmy ich decyzje i ich odpowiedzi pozostaną anonimowe.

Czego oczekujesz od serialu "Soy Luna"?

"Myślę,że serial może być bardzo ciekawy.Przyznaję się,że na początku byłam do niego źle nastawiona,ale to się zmieniło.Jeśli chodzi o moje oczekiwania,to mam nadzieję,że będzie to serial ciekawy,pełen fajnej muzyki i,że go polubię tak,jak "Violettę".  ~ Kasia

"Muzyka,muzyka i jeszcze raz muzyka!Ona musi dominować w tym serialu.Uważam,że Karol ma piękny głos,więc chcę,aby prezentowała go,jak najczęściej.Oprócz tego mam nadzieję,że pojawi się głębszy wątek miłosny pomiędzy Luną i Matteo <3 " 

 "Wiem sporo o serialu, ponieważ mam o nim bloga, co wymagało ode mnie oglądania odcinków po hiszpańsku, mimo to starałem się ograniczyć takie oglądanie do minimum, aby nie zepsuć sobie "polskiej" niespodzianki :) Liczę, że serial skradnie moje serce podobnie jak serial "Violetta", że będzie moją inspiracją, codzienną dawką muzyki i emocji. Oczywiście mam nadzieję, że serial podbije Polskę, a wrotki staną się naszą pasją." 
 ~ administrator bloga o "Soy Lunie"

 "Nie mogłam wytrzymać do polskiej premiery i zajrzałam na kilka zagranicznych stronek.Przejrzałam trochę materiałów o "Soy Luna" i muszę powiedzieć,że od tego serialu można się uzależnić.Oczekuję,że serial będzie tak lubiany w Polsce,że uda nam się ściągnąć jego obsadę do naszej ojczyzny.Fabuła zapowiada się strasznie ciekawa,wiec sądzę,że wciągnie nie jednego fana zagadek w serialach."
 ~ Julia

"Oczekuję,że polubię ten serial tak,jak nie jeden na Disney Channel.Słyszałam ostatnio piosenkę "Alas",która bardzo mi się spodobała i mam nadzieję,że pojawi się więcej tego typu nut w serialu.Nie mogę się doczekać jego premiery i w napięciu czekam na więcej informacji dotyczących serialu :)"

"Soy Luna" od 16 maja o 18:00 w Disney Channel!
Serial emitowany będzie od poniedziałku do czwartku!  

A Wy, czego oczekujecie od nowego serialu?

1 komentarz :

  1. Szczerze? Na początku tak jak większość, sądziłam, że będzie to kopia fioletowej noveli. Jednak po czasie zmieniłam zdanie i wprost nie mogę się doczekać premiery w Polsce! Świetny pomysł na post ;)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka