9 cytatów z filmów Disneya,które nigdy się nie zestarzeją

W internecie znaleźć możecie miliony cytatów m.in. z książek i filmów.Mogą być one śmieszne,ale też poważne i dające do myślenia.W filmach z wytwórni Walta Disneya również znajdziemy wiele cytatów,mówiących o życiowych wartościach,jak i starających się nas rozśmieszyć.Dziś zebrałam dla Was dziewięć tych,które najbardziej do mnie przemówiły i oczywiście pochodzą z filmów Disneya.Zapraszam do rozwinięcia!

 "Nigdy nie patrzę wstecz,kochanie.To odwraca uwagę od teraz."
~ Iniemamocni

"Jedynym ograniczeniem jest twoja wyobraźnia" 
~ Wielka Szóstka

"To może wydawać się nudne,ale myślę,że nudne rzeczy są to rzeczy,które pamiętam najbardziej" 
~ Odlot

"Walnij go.Tak mężczyźni mówią,cześć" 
~ Mulan


"Każdy może gotować,ale tylko nieustraszeni mogą być świetni" 
~ Ratatuj

"Baśnie mogą się spełnić.Ty musisz pomóc im się zdarzyć.Wszystko zależy od ciebie"
 ~Księżniczka i żaba

"Ohana,oznacza rodzinę.Rodzina oznacza to,że nikt nie zostaje pozostawiony lub zapomniany"
 ~Lilo i Stitch


"O tak,przeszłość może zranić.Ale ja to widzę tak,albo można od niej uciec albo się od niej czegoś nauczyć"
 ~Król Lew

"Serce jest bardzo trudno odmienić...Z głową zawsze można powalczyć" 
~Kraina Lodu

*część cytatów pochodzi ze strony ohmy.disney.com

Który cytat podoba Wam się najbardziej?
Piszcie w komentarzach! 

2 komentarze :

  1. świetny bloga mam nadzieje że dasz mi kilka rad :) http://noweserialedisneychannel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Bardzo podoba mi się cytat z Króla Lwa ♥
    Zapraszam do mnie: dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka