[Wywiad] Obsada "Obozu Kikiwaka" podpowiada,jak osiągnąć sukces!

Na pewno marzyłeś kiedyś,o byciu sławnym i pójściu w kierunku aktorstwa czy też muzyki.Myślę,że są to jedne z typowych marzeń osób w młodym wieku,jednak nie mówię,że wszyscy o tym marzą.Zawsze są wyjątki! Obsada serialu "Obóz Kikiwaka" przygotowała dla ciebie czternaście rad, jak wygrać przesłuchanie i zostać aktorem. Zastosuj się do ich wskazówek, a wkrótce zdobędziesz Oscara. Zapraszam do rozwinięcia!


 Wywiad przeprowadzony dla bloga Disney Blog Poland!Kopiowanie zabronione!
 
RADA NR 1: SŁUCHAJ SWOJEGO SERCA
Miranda May radzi: „Jeśli chcesz zostać aktorem albo aktorką, nie pozwól innym wmówić sobie, że ci się nie uda. Jestem z Ohio i cała moja rodzina pracuje w branży transportowej, ale ja się tym nie przejmowałam. Zdecydowałam, że zostanę aktorką i dążyłam do celu. Jeśli kochasz aktorstwo, obstawaj przy swoim. Nie słuchaj tych, którzy mówią, że nie dasz rady. Słuchaj swojego serca!”

RADA NR 2: UCZ SIĘ PILNIE
Skai Jackson, serialowa Zuri, mówi: „Aktorstwa można uczyć się na wiele sposobów. Ja oglądałam filmy i programy telewizyjne – dzięki nim dużo się nauczyłam. Pamiętam, że oglądałam w Disney Channel Świat Raven i myślałam: Tak, to jest właśnie to, co chcę robić. Oglądajcie więc i uczcie się!”

RADA NR 3: WAŻNE JEST PRZYGOTOWANIE
Peyton List, która gra Emmę, stwierdza: „Upewnij się, że na każde przesłuchanie jesteś przygotowany najlepiej, jak się da. Kiedy poszłam na przesłuchanie do roli Emmy w Jessie, byłam pewna, że jestem świetnie przygotowana i doskonale pamiętam swoją rolę. Podczas przesłuchań lubię wejść w rolę swojego bohatera i być w pełni skoncentrowana na postaci”.


RADA NR 4: NIGDY NIE PRZESTAWAJ SIĘ UCZYĆ
Karan Brar, który gra Raviego, mówi: „Myślę, że bardzo ważna jest ciągła nauka. O aktorstwie nigdy nie będziesz wiedzieć za dużo. W tym zawodzie zawsze jest coś, czego możesz się nauczyć. Tego trzeba się trzymać”.

RADA NR 5: NIE BĄDŹ NIEŚMIAŁA
Nina Lu, serialowa Tiffany, radzi: „Moja najważniejsza wskazówka jest bardzo prosta: nie bądź nieśmiały. Jeśli taki jesteś, nie uda Ci się zostać aktorem. W tym zawodzie trzeba być nieustraszonym!”

RADA NR 6: PODĄŻAJ ZA SWOIMI MARZENIAMI
Nathan Arenas, który gra Jorge’a, radzi: „Jeśli chcesz zostać aktorem, nigdy się nie poddawaj. Możesz pójść na masę przesłuchań i żadnego nie wygrać, ale to nie ma znaczenia. Jeśli podążasz za swoimi marzeniami i starasz się je spełnić, pewnego dnia dostaniesz swoją rolę”.

RADA NR 7: ZACZNIJ OD CZEGOŚ MAŁEGO
Kevin Quinn, serialowy Xander, dodaje: „Gorąco polecam, żeby najpierw rozejrzeć się za jakimś teatrem w swojej okolicy. Poświęć trochę czasu i znajdź lokalną grupę teatralną, bo właśnie tam możesz się wiele nauczyć. Zacznij od czegoś małego, żeby mieć możliwość sprawdzenia się w roli aktora i artysty. A potem po prostu rozwijaj swoje umiejętności”.

RADA NR 8: WEŹ LEKCJE AKTORSTWA
Miranda Mays, grająca Lou, mówi: „Myślę, że dobrym pomysłem jest wziąć kilka lekcji aktorstwa. Rób wszystko, co możesz, żeby nauczyć się czegoś nowego. Ja uczę się od 8 roku życia i sporo przez ten czas się nauczyłam. Ale moja nauka wciąż trwa!”.

RADA NR 9: NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ
Skai Jackson radzi: „Nigdy się nie poddawaj. Twoje marzenie o aktorstwie może nie spełnić się od razu, może nawet nie spełnić się w ciągu roku, ale jeśli to jest to, czego naprawdę pragniesz, któregoś dnia się uda. Ja zaczynałam w bardzo młodym wieku i ciągle walczyłam o swoje marzenia. Wierzyłam, że dam radę. Nigdy się nie poddawaj! To jest klucz do sukcesu”.

RADA NR 10: PAMIETAJ, ŻE WSZYSTKO MOŻE SIĘ ZMIENIĆ
Peyton List mówi: „Bądź przygotowany na to, że producenci i reżyserzy w każdej chwili mogą coś zmienić. Kiedy byłam na przesłuchaniu do roli Emmy w Jessie, moja bohaterka miała być kimś zupełnie innym niż jest teraz. Zgodnie z planem Emma była chłopczycą, postacią negatywną. Nie była też fashionistką ani nikim w tym stylu… Dopiero potem zmieniono jej rolę. To szalone, jak bardzo Emma się zmieniła”.

RADA NR 11: BĄDŹ SYMPATYCZNY
Karan Brar radzi: “Uśmiechaj się zawsze wtedy, kiedy wchodzisz na przesłuchanie. Bycie sympatycznym dla innych to zawsze dobry pomysł. Jesteś tu, żeby dobrze się bawić, udając kogoś innego, więc nie ma potrzeby, żeby być zbyt poważnym. Po prostu dobrze się baw!”

RADA NR 12: DAJ Z SIEBIE WSZYSTKO
Nina Lu mówi: „Kolejna rada: zawsze się staraj. Daj z siebie 100%. A może nawet i 1000%! Miałam 3 przesłuchania do roli w Bunk’d, które z jednej strony były bardzo stresujące, a z drugiej – fantastyczne. Po prostu dałam z siebie wszystko i się udało. Ty też zawsze się staraj”.

RADA NR 13: UWIERZ W SIEBIE
Nathan Arenas radzi: „Uwierz w swoje możliwości. Uwierz, że Ci się uda. To naprawdę nie koniec świata, gdy nie dostaniesz roli. Świat jest pełen możliwości. Po prostu musisz wierzyć w siebie!”

RADA NR 14: TRAKTUJ PRACĘ POWAŻNIE
Kevin Quinn mówi: „Jedna z moich najważniejszych wskazówek brzmi: traktuj swoją pracę poważnie. Baw się aktorstwem, ale pamiętaj, że to sztuka. Ten fach wymaga poświęcenia, to nie są żarty. Pewnie wydaje się, że to tylko dobra zabawa, ale tak naprawdę to poważny biznes”.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
I co?Teraz gotowi na spełnianie swoich marzeń?Jak już Wam pisałam,zastosujcie się do tych rad,a na pewno będzie Wam łatwiej.Jeśli twoim marzeniem jest zostanie aktorem/aktorką to trzymam za Was kciuki i mam nadzieję,że Wam się uda.W komentarzu koniecznie napiszcie mi,jakie macie marzenia i jak staracie się spełnić,a może już Wam się udało i co sądzicie o wskazówkach zawodowych aktorów.

"Obóz Kikiwaka" już od 29 czerwca w Disney Channel!
 Serial emitowany będzie od poniedziałku do piątku o 9:00!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka