Wakcyjna nuda - co możesz zrobić?

Część z Was pewnie już wyjechała,a część jeszcze siedzi w domu i zapewne nie wie co ze sobą zrobić.Dziś przychodzę do Was z pomocą!Przygotowałam dla Was kilka propozycji na zapełnienie chociaż części wolnego czasu i na pewno sprawią Wam nie lada zabawę.Mam nadzieję,że post Wam się spodoba i zapraszam do rozwinięcia!


Uprawianie sportów
Na pewno zauważyliście,że teraz bardzo modne jest bycie fit,dlatego proponuję Wam uprawianie sportów.Nie mówimy tu o nie wiadomo jakich wyczynach,ale zapewne dobrze Wam zrobi trochę ruchu.Możecie pojeździć na fiszce,rowerze,rolkach czy wrotkach,pograć w siatkówkę,piłkę nożną lub po prostu pobiegać.Oprócz dużej przyjemności,spalicie również lody,których na pewno już się najedliście.

Piesze wycieczki
Na pewno w Waszej okolicy jest wiele fajnych miejsc,których jeszcze nie odkryliście.Nie siedźcie cały dzień w domu,tylko wybierzcie się na spacer.Może on być po znanych Wam okolicach,bądź po nieznanych Wam terenach.Samotnie,bądź ze znajomymi i rodziną.Jeśli macie jakiegoś czworonoga,on na pewno również ucieszy się z takiej wyprawy.Tylko uważajcie żeby się nie zgubić,choć to byłaby też dość zabawna przygoda ;) .

Opalanie się  
Dla większych leniów,też mam kilka propozycji.Jeśli mieszkacie w domu,to na pewno na działce znajdziecie choć kawałek na położenie koca i opalanie się.Jeśli tak,jak ja nie lubicie bezczynnie leżeć,weźcie książkę lub posłuchajcie muzyki.Wiem też,że część z Was mieszka w bloku.W tym przypadku musicie niestety pójść trochę dalej.Ja proponuję park lub jakąś łąkę.Na pewno nie będziecie jedynymi,którzy w taki sposób wypoczywają.
Spotkania ze znajomymi
 Ten sposób spędzania czasu,jest moim ulubionym.Jestem towarzyską osobą i bardziej pasuje mi spotykanie się ze znajomymi,niż samotne spędzanie czasu.Wy dziewczyny możecie poplotkować o chłopakach i innych rzeczach,natomiast chłopcy,wy możecie pograć w piłkę nożną,bądź gry komputerowe.Spokojnie zejdzie się Wam z pół dnia.Oprócz tego możecie pójść do kina,na pizzę czy po prostu spotkać się u kogoś w domu.

Domowe karaoke
 Nie ważne czy umiecie śpiewać,czy nie.Ważna jest zabawa!Włączcie YouTube'a i wyszukajcie swoje ulubione piosenki w wersji karaoke.Śpiewajcie,tańczcie i wygłupiajcie się w rytmach różnych piosenek.Ja polecam te z produkcji Disneya!Nawet nie zauważycie,a zleci Wam bardzo dużo czasu.Karaoke zawsze jest świetnym pomysłem na imprezy,nudę - po prostu na wszystko!
Oglądanie filmów Disneya
 Zawsze jest dobry moment na oglądanie filmów Disneya!To jest moja ostatnia propozycja dla Was.Przypomnijcie sobie,które produkcje wzbudziły w Was najwięcej emocji,zaciekawiły Was,bądź po prostu się Wam podobały i to właśnie od nich rozpocznij swój maraton.Na oglądaniu możecie spędzić nawet cały dzień,jednak polecam zrobić sobie kilka przerw,aby wyjść na świeże powietrze.


I na koniec,pamiętajcie o regularnym piciu wody!
Udanych wakacji! 

Jakie macie plany na wakacje?

1 komentarz :

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka