[Recenzja] Książka "Powrót na Wyspę Potępionych"

Jakiś czas temu swoją polską premierę miała druga część książki Melissy De La Cruz pt. "Powrót na Wyspę Potępionych". Dzięki uprzejmości The Walt Disney Company Polska mogę dziś dla Was tą książkę zrecenzować  i już na wstępie zapraszam Was do jej kupna.Jesteście ciekawi mojej opinii? Klikajcie "Czytaj Dalej" i się z nią zapoznajcie!


Zacznijmy od tego,że bardzo przepraszam Was,że w recenzji znajdziecie wyłącznie jedno zdjęcie książki,jednak wcale nie myśląc pożyczyłam ją pewnej osobie, przed zrobieniem zdjęć do recenzji.Teraz możemy przejść do recenzji :)

Od czego zaczynamy?Oprawa graficzna!Zdziwieni?Muszę przyznać,że okładka tej części podoba mi się o wiele bardziej niż pierwszej.Wygląda ciekawiej i w sumie nie wiem co więcej Wam o niej napisać.W końcu to treść książki w tym przypadku,najbardziej się liczy.To co,przechodzimy do opowieści?

"Powrót na Wyspę Potępionych" to druga część bestsellera spod ręki Melissy De La Cruz.Akcja rozpoczyna się w Auradonie.Czwórka przyjaciół dostaje anonimowe wiadomości,które nakazują im powrócić na Wyspę Potępionych o wyznaczonym czasie.W tym samym czasie król Ben dostaje powiadomienie o tajemniczym smoku,który atakuje mieszkańców jednego z miasteczek,którymi rządzi.Mal zaniepokojona tym,że to może być jej matka,choć Diabolina przesiaduje zamknięta w bibliotece w postaci jaszczurki,postanawia wraz z przyjaciółmi wymknąć się z Auradonu i sprawdzić co dzieje się z ich rodzicami.Czy Diabolina nie zmienia swojej postaci w magiczny sposób?Kiedy wszyscy docierają na Wyspę Potępionych docierają do klubu "AntyBohaterów". Zaniepokojeni starają się podsłuchać,co się dzieje podczas spotkania klubu.W międzyczasie dowiadujemy się o nowych,niebezpiecznych stworzeniach w miasteczku.Okazuje się,że klub jest przyjazny grupce byłych potępionych i dzięki temu dowiadują się,że ich rodziców od jakiegoś czasu nie ma w domu.Podobno poszli do podziemnych tunelów, szukać czterech talizmanów,które mogą zrobić z nich najpotężniejsze osoby,jednak zgubili się.Mal,Evie,Carlos oraz Jay muszą,jak najszybciej znaleźć wejście do katakumb i rozpocząć poszukiwania talizmanów,aby zdobyć je jako pierwsi.Czy dzieciom potępionych  uda się oprzeć pokusom ze strony talizmanów?Czy uda im się wygrać z rodzicami?Czy smok i inne stworzenia widziane w miasteczku mają jakiś związek z rodzicami czwórki? Tego dowiecie się czytając książkę!


Książka jest naprawdę niesamowita i warta polecenia.Pięknie napisana,pełna zagadek... Muszę powiedzieć,że bardzo spodobała mi się ta zagadkowość,która mnie pochłaniała.Jestem osobą,której czytanie książki zajmuje dość długo,a tą książkę przeczytałam w dwa dni.Jest ona naprawdę bardzo wciągająca już od pierwszych stron,a oczywiście najgorsza jest świadomość,że książka niebawem się skończy.Wielkim plusem jest ciągnąca się do prawie samego końca zagadka.Dopiero pod sam koniec książki dowiedziałam się m.in. kto jest smokiem.Jeśli miałabym ocenić książkę dałabym jej zdecydowanie 10/10 i polecam ją wszystkim fanom Disneya i nie tylko!

Razem z książką dostałam od Disneya również piękne lusterko.Jest ono w stylu Złej Królowej,czego pewnie mogliście się bardzo łatwo domyśleć.Niby zwykłe,czarne lusterko,jednak z tyłu jest ono ozdobione wypukłymi różami i wieloma pnączami,a z boków bardzo ładnie wykończone.Bardzo mi się podoba i dziękuję Disney Polska za taki prezent.


Macie już swój egzemplarz?

3 komentarze :

  1. Fajna recenzja zapraszam do mnie http://noweserialedisneychannel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja! Posiadam swój egzemplarz i książka jest według mnie świetna.
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka niesamowita, strasznie mi się podobała, a najfajniejsze było to, że przedstawili kilka nowych postaci i nawiązania do kolejnych baśniowych historii! KrainaDisneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka