G Hannelius-Święta w jej domu

G Hannelius gra w serialu "Blog na cztery łapy".Choć dziewczyna jest jeszcze bardzo młoda gdyż ma  dopiero niecałe 16 lat bo za dwa dni ma urodziny.Jeśli chcecie poznać sposób w jaki ona spędza święta to zapraszam!!!

Tak jak wszystkie osoby z poprzednich postów ona także pochodzi z Ameryki.Genevieve opowiedziała nam o swoich świętach.

Genevieve: Okres świąteczny jest w moim domu bardzo radosny. Moje urodziny wypadają w grudniu, w okolicach Świąt, dlatego ten czas jest dla mnie naprawdę szczególny. Mój tata jest Szwedem, więc w Święta mamy wiele szwedzkich tradycji. Przez cały okres świąteczny zajadamy się szwedzkimi słodyczami, a w świąteczny poranek jemy na śniadanie szwedzkie naleśniki, które są po prostu obłędne. Są bardzo płaskie i dodaje się do nich jagody.




Redaktor:Jakie jest twoje najzabawniejsze bożonarodzeniowe wspomnienie, G?

Genevieve:  Moje urodziny wypadają w okresie świątecznym, dlatego zawsze w tym czasie organizujemy fajne przyjęcia. Moje trzynaste urodziny były w klimatach gry planszowej Cluedo – wszyscy poprzebierali się za występujące w niej postacie. Mieliśmy profesora Śliwińskiego, pannę Czerwińską... Wszystkich bohaterów gry! Rozwinęłam przed domem czerwony dywan i troje moich przyjaciół udawało fotografów. Gdy goście przybyli, udawali swoje postacie i robiliśmy im zdjęcia, jakby byli na wyjątkowej kolacji. Było bardzo, bardzo fajnie!


A wy jakie macie wspomnienia świąteczne?

1 komentarz :

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka