Wyniki naboru!

Dziś postanowiłam ujawnić Wam kogo postanowiłam przyjąć.Niestety na nabór zgłosiła się mała ilość osób dlatego nie miałam przyjemności czytania Waszych zgłoszeń.Postanowiłam przyjąć na razie jedną osobę.Jeśli jesteście ciekawi kogo to zapraszam!



Mam nadzieję,że nie zawiedzie mnie oraz będzie pisała posty jak zapewniała w zgłoszeniu:


                     Roksana/lat 15/języki:polski,angielski,niemiecki i trochę hiszpańskiego

Roksana wysyłam do ciebie maila z zaproszeniem i mam nadzieję,że się spiszesz.Twój okres próbny będzie trwał dwa tygodnie.Napisz posta powitalnego i informuj mnie jeśli będziesz planowała jakąś dłuższą nieobecność.


3 komentarze :

  1. Powodzonka! Mam nadzieję Maju, że wreszcie znalazłaś tą odpowiednią ! XD jak to zabrzmiało XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pisalysmy z Martyną i uznalysmy, że lepiej będzie. pisać na fejsie ;D więc wpadaj na fejsa tak gdzieś 18 ;-)//Sno Vi

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka