Jak spędza święta...Dove Cameron?

Święta Bożego Narodzenia tuż...tuż!Czas rozpocząć świąteczne przygotowania oraz kupować prezenty.Każdy lubi święta bo jak można płakać,że zje się wiele pysznych potraw czy dostanie prezenty.Może ciekawi Was jak gwiazdy spędzają ten okres?Dowiedzcie się jak Dove Cameron znana z serialu "Liv i Maddie" przygotowuje się oraz spędza święta!

*Materiały zawarte w poście pochodzą ze strony Disney.pl


Dove Cameron pochodzi ze Stanów Zjednoczonych lecz jej zwyczaje nie są zbyt odmienne.Zobaczcie jak opisała swoje święta i przemyślenia na ten temat w krótkim wywiadzie:

Dove: Boże Narodzenie to w mojej rodzinie wielkie święto. Naprawdę się angażujemy! Przygotowania rozpoczynają się zawsze kilka tygodni wcześniej i są dla mnie okazją do spędzania czasu z ludźmi, których kocham. Gdy myślę o Bożym Narodzeniu, przypomina mi się moja rodzina, dom i mnóstwo jedzenia, które uwielbiam.


Redaktor: Jakie przysmaki przygotowujesz na Boże Narodzenie, Dove? 

Dove: Nigdy nie pozwolono mi dotknąć indyka, ale zawsze przygotowuję znakomitą wegańską szarlotkę. Brzmi to zdecydowanie gorzej niż smakuje. Mówię wam, jest zjawiskowa. Nie powiedzielibyście nawet, że jest wegańska! Co jeszcze? Mnóstwo świątecznych ciasteczek i babeczek. Wolę piec niż gotować. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam piec!



Podoba Wam się?
Jak przygotowania świąt u Was?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka