Święta według...Laury Marano

Laura Marano jest jedną z głównych postaci serialu "Austin&Ally".Jak wiecie dziewczyna pochodzi z Ameryki.Może wiecie jak się tam spędza święta?Ja nie!Jeśli wy także to zobaczcie jak Laura opisze nam swoje święta!Zapraszam!

*materiały z posta pochodzą ze strony Disney.pl

Laura jest bardzo otwartą osobą dlatego też udzieliła krótkiego wywiadu na stronę Disneya.Zobaczcie co powiedziała:

Laura: Święta to w mojej rodzinie wyjątkowy czas. Uwielbiamy Boże Narodzenie! Dla mnie oznacza ono spędzanie czasu z ludźmi, których kocham najbardziej na świecie i dlatego jest to jedno z moich ulubionych świąt. Co roku całą rodziną dekorujemy dom i oglądamy filmy Disneya. Mój tata ustawia choinkę, a moja mama, siostra, brat i ja wspólnie ją ubieramy. Zapraszamy też znajomych, by nam pomogli!

Redaktor: Jakie bożonarodzeniowe tradycje panują w twojej rodzinie?  

Laura: W Wigilię całą rodziną pieczemy ciasteczka. Przeważnie zjadam część ciasta, zanim trafi do piekarnika – uwielbiam to! Potem mój tata przygotowuje makaron z owocami morza i szykujemy się do Bożego Narodzenia. Jest wspaniale!


Podoba Wam się?

1 komentarz :

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka