Spotkaj Justynę Bojczuk na żywo!

Kochani przychodzę do Was z niesamowitą nowiną! V-lovers będą miały szansę zobaczyć Justynę Bojczuk polską gwiazdę serialu Violetta oraz dubbingerkę Ludmiły na żywo!Dziewczyna będzie podpisywała płyty "Gira mi Cancion" już w tą niedzielę w centrum handlowym Arkadia!



Z czego wiem to centrum znajduje się wyłącznie w Warszawie.Dlatego też Warszawiacy nie będą mieli z dojazdem żadnego problemu.Ale dlaczego V-lovers mają się cieszyć?Należy przypomnieć,że to właśnie ona zagra Matyldę w serialu Violetta.Myślę,że będzie to niesamowita okazja,aby poprosić ją o autograf i ewentualnie zdjęcie.Spotkanie odbędzie się w Empiku!

Centrum handlowe Arkadia,godz.16:00 ,7 grudnia 2014!!!!

Postanowiłam podać Wam dokładny adres Arkadii,abyście nie mieli problemu z dojazdem:

Al.Jana Pawła II 82 Warszawa


Empik znajduje się ma poziomie 0 dlatego też nie trzeba się pałętać po galeri.Dam Wam także mapę,abyście trafili (jest to różowe to mniejsze pole):

Ja będę!A wy?



1 komentarz :

  1. Ja tez bede mam 10 min drogi napowno bede odpaliłaś te słuchawki do luszyńskiego

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka