Z bliska:Kalendarz ścienny Violetta 2015!

Dziś mamy Mikołajki jednak nie będzie to post związany z tym dniem.Mam zamiar zrecenzować Wam kalendarz Violetta 2015 lecz tym razem będzie to ścienny kalendarz.Mogę także Wam powiedzieć,że będzie to świetny prezent na zbliżające się wielkimi krokami święta.



Oczywiście oprawa kalendarza jest typowo Violettowa.Kolory takie jak fiolet,róż czy biały dominują w oprawie.Na centralnej części widzimy Violettę gdyź tak jak w poprzednim kalendarzu jest on z obrazkami drugosezonowymi.Całość dokańcza zrobiona za Violettą pięciolinia z nutkami na białym tle.


Przejdźmy teraz do wnętrza tego kalendarza.Jest ono bardzo kolorowe.Każdego miesiąca rano będziemy mogli zobaczyć inną postać z serialu na tle bardzo ciekawej kolorystyki.Oczywiście będą to zdjęcia promocyjne z drugiego sezonu (na tyle macie pokazany wygląd każdego miesiąca).


Mi osobiście w kalendarzu bardzo spodobały się czcionki,którymi napisane są nazwa miesiąca oraz dzień.Zaznaczyłam już kilka ważnych dat na 2015 takie jak Violetta Live czy moje urodziny.


Ostatnią rzeczą,którą chciałabym napisać jest moje spostrzeżenie.W tamtym roku na każdej kartce kalendarza był tylko jeden miesiąc gdyż tylko jedna strona każdej kartki była wykorzystana.Tym razem jednak wykorzystano obie strony każdej z kartek dlatego też kalendarz jest cieńszy od poprzedniego.Zrobiłam dla Was zdjęcie do porównania.



Podoba Wam się?
Kupicie czy już kupiliście?











2 komentarze :

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka