W rozwinięciu posta znajdują się wyniki okresu próbnego!

 Wynik:

  Dokładnie 14 dni temu do naszych redaktorek przyszła wiadomość, że dostają się na okres próbny. Przyszedł czas abyście poznali kto przechodzi dalej a kto nie. Ten post będzie podzielony na dwie części, ponieważ jedna redaktorka musiała wyjechać na trzy dni i w tym czasie miała przerwę. Chodzi mi tu oczywiście o Tinilove, we wtorek dowiecie się czy zostanie tutaj na stałe czy odejdzie. Druga redaktorka Nati po długim zastanowieniu oznajmiam, że pomyślnie przeszła okres próbny! Pierwszy post Nati

Od miss Tini:"Jestem bardzo szczęśliwa,że Nati zgłosiła się gdyż jest bardzo miłą i pilną osobą.Jeśli coś jej zasugeruję zawsze chętnie to zmieni.Jestem pewna że dobrze będzie się z nią pracować i nigdy nie zawiedzie.Brawo!!!"


Od Nati:
  Dziękuję Wam wszystkim, tobie miss Tini, że zawsze mi pomożesz w napisaniu posta i za te chwile spędzone na tym blogu i te które jeszcze nadchodzą. Dziękuje też wszystkim czytelnikom bo bez Was na tym blogu nie było by miss Tini, Tinilove i mnie. To dzięki Wam mamy chęć do dalszego pisania, Dziękuję Wam jeszcze raz! Mam nadzieję, że blog będzie coraz popularniejszy i będzie działać jeszcze parę lat. Moje marzenie się spełniło dzięki Wam!!! Chciałabym życzyć jeszcze powodzenia Tinilove!

Dziękuję! Cieszycie się, że z Wami zostaję? Chcecie aby Tinilove została?


Ps. Pamiętajcie, że Wy też możecie dołączyć do bloga jako tłumacz! szczegóły w tym poście.
Macie też szansę w naborach,które jeszcze się odbędą.Następny odbędzie się w ciągu 5 miesięcy :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka