Czy będzie Descendants 2 ? [Aktualizacja 2]

Wczoraj mieliśmy szansę obejrzenia najnowszej produkcji Disneya pt. "Następcy" według mnie jest to dotychczas najlepszy ich film.Jeśli jeszcze nie oglądaliście to koniecznie to zróbcie,bo warto?Niektórzy tak jak ja już chcieliby zobaczyć drugą część,ale czy takowa w ogóle powstanie?Jak myślicie?Wszystkiego dowiecie się w poście!

[Aktualizacja 1]Przybliżona  data premiery oraz...

[Aktualizacja 2] Nowe dzieci potępionych w filmie 
(aktualizacja na końcu posta)

Myślę,że wszystkim spodobali się "Następcy" i chcieliby,aby powstała kontynuacja tego niesamowitego filmu.Dlatego już na Twitterze pojawił się hashtag #Descendants2 .Widać,że przynajmniej 90% osób,które film oglądały chciałoby drugą część.

Jednym z dowodów są słowa Mal pod koniec filmu.Brzmią one tak "Myślicie,że to już koniec?Błagam!".Po tych słowach film się zakończył dlatego ja rozumiem to jako,że powstanie następna część.

Natomiast pierwszy, powstanie drugiej części potwierdził Cameron Boyce.Na swoim Twitterze odpisał na pytanie swojego fana:

[tłum. Fan: Czy wiesz już jaki będzie twój następny film bądź serial?

Cameron: Mój następny film Następcy 2.Mój następny serial... miejmy nadzieję Bunk'd ]


Następną osobą,która potwierdziła rozpoczęcie prac nad "Descendants 2" jest Dove Cameron odgrywająca Mal.Wstawiła ona na swojego Instagrama zdjęcia ze zdjęć do nowego filmu.Pierwsze zdjęcie jest w peruce a drugie to już jedno ze zdjęć do filmu.Zdjęcia Dove wstawiła 2 dni temu.
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika DOVE (@dovecameron)
[tłum.Prosto z monitora ]
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika DOVE (@dovecameron)

[tłum.Nachylona z moim fav złej dziewczyny w drugi dzień sesji zdjęciowej]

Są to dowody,że powoli praca nad kontynuacją się rozpoczyna.Według mnie film ma szansę trafić na nasze ekrany telewizorów mniej-więcej za rok o tej porze.Ja się osobiście bardzo z tego powodu cieszę i mam nadzieję,że jak najszybciej będę mogła obejrzeć "Descendants 2".


[Aktualizacja 1] Descendants 2 oficjalnie potwierdzone!

Tak!To prawda! Descendants 2 powstanie!W ostatnim czasie (od kilku dni ;) ) aktorzy,który grali w pierwszej części zaczęli pisać o początkach powstawania drugiej części filmu.Jak możemy zauważyć po komentarzach fanów bardzo ucieszyli się z tej wiadomości.Poznaliśmy również przybliżoną datę premiery!Jednak nie trafiłam a premiera będzie mieć miejsce w lecie 2017 roku!To jeszcze trochę czasu jednak na pewno nie pożałujemy tak długiego oczekiwania.
P.S. Tłumaczenia nie są dosłowne,aby były zrozumiałe!
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika DOVE (@dovecameron)


[tłum.Nie sądziłeś,że to już koniec historii...prawda? #descendants2]

 [tłum."#DESCENDANTS2 obejdzie świat w 2017! Dzięki tobie #DESCENDANTS2 jest teraz piękną rzeczywistością...Jestem wiecznie wdzięczna i dziękuję @disneychannel... Zawsze]
P.S.W najbliższym czasie postaram się dodać tłumaczenie tego artykułu [z posta Sofii].

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Sofia Carson (@sofiacarson)

[tłum.Jakie ja mam szczęściea,aby pracować w produkcji legendy znowu @kennyortegablog. Kocham Cię! #Descendants2]
Film zamieszczony przez użytkownika Cameron Boyce (@xmob_bboytruth)
[tłum.Moja reakcja na #Descendants2 BYCIE ZIELONYM ŚWIATŁEM!!!! (dop.red.???) Robimy to dla Was ludzie! Dajemy!]

[Aktualizacja 2]
 Potwierdzony został udział aktorów takich,jak Dove Cameron (Mal), Booboo Stewart (Jay), Sofia Carson (Evie), Mitchell Hope (Ben) i Cameron Boyce (Carlos).Reżyserią drugiej części ponownie zajmie się Kenny Ortega. Oprócz tego dowiedzieliśmy się również,że w drugiej części filmu "Następcy" zagra China Anne McClain znana nam dobrze z serialu "Nadzdolni". Dziewczyna wcieli się w rolę Umy,czyli córki Urszuli z Małej Syrenki.To nie wszystko!Zapowiedziano także,że w "Następcach 2" pojawią się dzieci Kapitana Haka oraz Gastona (Piękna i Bestia),jednak kto ich zagra dowiemy się dopiero za jakiś czas.Jak myślicie,China pasuje do swojej nowej roli? Kto według Was pasuje do roli dzieci Kapitana Haka oraz Gastona?

"Następcy 2" już w lato 2017 w Disney Channel!
 
Podobał Wam się film "Następcy"?

13 komentarzy :

  1. O tak wiedziałam, że powstanie następna część! Bardzo się cieszę, bo film sam w sobie jest nieziemski, może aktorzy nie są perfekcyjnie dobrani to było nieźle hehe ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Maju zamierzasz zorganizować w najbliższym czasie jakiś konkurs? ♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. http://disneybajecznyswiat.blogspot.com/2015/09/fakty-czy-plotki-nastepcy-2.html?m=1 tu skopiowany Wasz post :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za informację!Postaram się tym zająć :)

      Usuń
  4. Maju ale twój styl pisania się zmienił od początku ;3 gratulacje takiej zmiany kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakim poście jest wzmianka o konkursie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście o wielkiej tajemnicy czyli zjezdzie blogerów Disneya

      Usuń
  6. Czekam na konkurs i na 2 czesc mastepcow

    OdpowiedzUsuń
  7. Na to liczyłem wciąż nie wierzę że będzie 2 część.Moi ulubieni aktorzy znowu razem dajcie z siebie wszystko a zwłaszcza ty mój idolu (Cameron Boyce)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka