[Tłumaczenie] Cande na Youtubie

Candelaria Molfese, młoda gwiazda Disney Channel, znana z roli Camili w Violetta. Jest coraz bardziej aktywna. Mimo codziennych nagrań do fioletowej telenoweli znajduje czas dla fanów, poprzez nagrywanie dla nas filmików. W każdym jest kupa śmiechu. Przedstawia on życie Cande, jest to forma pamiętnika. Na naszym blog co jakiś czas ukazują się tłumaczenia filmików. [KLIK] [KLIK] [KLIK]



Cześć wszystkim!
 Witajcie na moim kanale ponownie
Chciałabym porozmawiać o tym  co robię kiedy wstaję i widzę moje włosy rozkudłane i muszę wyjść
Więc pomyślałam, że Ci wyjawię moje porady i sekrety co wtedy robię kiedy nie wiem co robić
Oto kilka opcji, znajdź który pasuje do Ciebie
Dziękuję Wam za to, że jesteście tu
Twoja włosy zawsze są narażone na wysoką temperaturę i na te wszystkie gadżety... To co mam to olej, który trzba spryskać na ręce i zastosować na włosach
Powąchaj
Zachwycający
Ok, jesteś gotowy na dzisiejsza, pierwszą fryurę?
Mam te opaski do włosów, które są bardo przydatne
W tym jednym, mamy zrobić w środku niepełną fryzurę a następnie umieścić go na głowie w stylu hippi
Nie możesz sobie wyobrazić jak bardzo to pasuje do mojego wyglądu dzisiaj
Następnie można skręcać włosy tak
Gotowe, to jest moje pierwsza opcja
Druga opcja
Ta opaska do włosów, tą kocham, zobacz na to!
Ma Małe Lwy
Piękne!
Będziemy z tej opaski do włosów korzystać w ten sposób;
Włosy za ramiona
I po prostu podnieś do góry na swoją głowę
Trzęś swoimi włosami, aż uzyskasz styl dikuski
Teraz mamy coś innego na głowie i dekoracyjnego. Podoba Ci się?
Teraz zrobimy naprawdę modny warkocz na dzień, wyjście
Lubię warkocze na boku
dzielimy włosy na trzy części
Przepraszam nie przetłumaczyłam całego ale dalej nie ma napisów angielskich

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka